پس بالاخره نوکیا نتونست از این بیشتر ضرر بده و از خر شیطون اومد پایین و داره گوشیهاش رو به آندروید مجهز میکنه اما الان خیلی دیره باید چند سال قبل این سیاست رو در پیش میگرفت
عضو VIP شهر سختافزار
پس بالاخره نوکیا نتونست از این بیشتر ضرر بده و از خر شیطون اومد پایین و داره گوشیهاش رو به آندروید مجهز میکنه اما الان خیلی دیره باید چند سال قبل این سیاست رو در پیش میگرفت
****************
*MoJtAbA* (15-02-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks